Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Ο αγώνας ενός διευθυντή για το κολατσιό των μαθητών

«Έχω το ψωμί, μου λείπουν τα υπόλοιπα υλικά...», δηλώνει ο κ. Καρούμπης


Μια συγκινητική προσπάθεια καταβάλλει ο διευθυντής του ΕΕΕΕΚ Πειραιά, ενός γυμνασίου για παιδιά με νοητική στέρηση (από οικογένειες με έντονα οικονομικά προβλήματα), προκειμένου να εξασφαλίσει το κολατσιό των μαθητών του. 

«Προσπαθώ για άλλη μια φορά να συναρμολογήσω το κολατσιό των παιδιών. Έχω το ψωμί, μου λείπουν τα υπόλοιπα υλικά...», δηλώνει στην «Καθημερινή» ο κ. Ευστάθιος Καρούμπης. «Ο ίδιος αγώνας, κάθε χρονιά», παρατηρεί. 


Για πολλούς από τους μαθητές του σχολείου, το τοστ, η γκοφρέτα, το γάλα στο διάλειμμα του μαθήματος θα είναι το μοναδικό γεύμα της ημέρας. «Ζω μόνη με τα τέσσερα παιδιά μου», λέει στην εφημερίδα η κ. Παναγιώτα Παπαϊωάννου που ζει με την οικογένειά της σε τροχόσπιτο στη Σαλαμίνα. «Τα δύο πηγαίνουν στο ειδικό σχολείο. Ζούμε δύσκολα». Άνεργη τέσσερα χρόνια, τα βολεύει με τη βοήθεια που της παρέχει ο κ. Καρούμπης μέσω της Κοινωνικής Υπηρεσίας του σχολείου, που ενισχύει άπορες οικογένειες της περιοχής («είναι εξαιρετικός άνθρωπος») και το συσσίτιο της Εκκλησίας. «Βοηθήστε μας να έχουν τουλάχιστον τα παιδιά ένα πιάτο φαΐ».

Η κ. Κωνσταντίνα Καραδήμα μεγαλώνει και αυτή δύο παιδιά με νοητική στέρηση. «Δεν έχω τίποτα να τους δίνω να παίρνουν μαζί τους. Κάνουμε έκκληση στην κοινωνία να μην ξεχάσει το σχολείο μας». 

«Πιστεύω ότι το πρόβλημα θα λυθεί, πιστεύω ότι πάλι θα κινητοποιηθούν οι μεγάλες εταιρείες», λέει ο κ. Καρούμπης.

Στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Πειραιά φοιτούν έφηβοι 14 έως 22 ετών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Περίπου το 50% των οικογενειών αντιμετωπίζει επιτακτικό πρόβλημα επιβίωσης. Το 40% των γονέων έχει επίσης νοητική στέρηση, ενώ μόνο το 20% εργάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου