Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Ηθική τοποθέτηση της Κα. Γιαννακάκη : Δεν ήξερα για το πλαστό πτυχίο - να υποστούμε τις συνέπειες

«Ο σύζυγός μου πρέπει να υποστεί τις συνέπειες»


Η δήλωση της κ. Γιαννακάκη είναι η ακόλουθη: "Όπως είδε το φως της δημοσιότητας, ο σύζυγος μου, εργαζόμενος από τη δεκαετία του 1980 στον Δήμο Κορυδαλλού, είχε προσκομίσει εκ των υστέρων και μετά την πρόσληψη του, πλαστό πτυχίο. Ο αιφνιδιασμός μου ήταν απόλυτος, καθώς είχα πλήρη άγνοια, αφού με τον σύζυγο μου γνωρίστηκα το 1998 σε ακαδημαϊκό χώρο.


Ως έλληνας πολίτης, πολλώ δεν μάλλον ως βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου, πιστεύω ότι πρέπει να υποστεί τις συνέπειες που προβλέπονται από το νόμο, οι οποίες και θα ακολουθηθούν για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους που έχουν υποπέσει σε τέτοια αδικήματα. Κατά συνέπεια ζητώ να υποστώ εγώ και η οικογένεια μου, την ίδια μεταχείριση που έχουν και όλες οι υπόλοιπες οικογένειες.

Προκαλώ μάλιστα οποιονδήποτε να αναφέρει, αν από την ημέρα που πληροφορήθηκα το γεγονός, απευθύνθηκα οπουδήποτε προκειμένου να προστατεύσω τον σύζυγο μου. Τέλος, θέλω να δηλώσω ότι οποιοσδήποτε συσχετισμός του γεγονότος με την κοινοβουλευτική μου ιδιότητα και την πολιτική μου δραστηριότητα δεν έχει καμιά επαφή με την πραγματικότητα. Οι ελάχιστοι που προσπαθούν να αξιοποιήσουν το γεγονός για δικές τους σκοπιμότητες, δεν θα καταφέρουν τίποτα".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου